Job 109 van 579


Report this listing

Solliciteren



Administratieve coördinator projectuitvoering


Functie

Onze klant is momenteel op zoek naar een gedreven Administratieve Coördinator Projectuitvoering om het team te versterken. Deze positie is zeer allround, met een gevarieerd takenpakket waarvoor we iemand nodig hebben die flexibel is naar het takenpakket en proactief kan handelen.
  • Ontwikkelen van gedetailleerde projectplannen.
  • Coördineren van projectactiviteiten en aansturen van het projectteam.
  • Planningen opmaken.
  • Transport regelen.
  • Bewaken van de voortgang en deadlines.
  • Opstellen en beheren van projectbudgetten.
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt aan het onthaal voor collega's, chauffeurs en andere stakeholders.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles en -audits.
  • Algemene administratieve ondersteuning.
Allround projectleider | Administratief | Communicatief | Onthaal | Lommel

Jouw profiel

  • Bachelor- of masterdiploma in een relevante richting.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende communicatieve en
  • Sterk in plannen, organiseren en problemen oplossen.
  • leiderschapsvaardigheden.
  • Resultaatgericht en stressbestendig.
  • Teamspeler met oog voor kwaliteit.
  • Beschikbaarheid van 40 uur per week.
  • Bereidheid om bouwverlof te respecteren.
  • Het actieplan uitwerken en het ontwikkelingsproject opstarten
    Intern en extern communiceren
    Het partnernetwerk coördineren
  • Uitwerken of meewerken aan de uitwerking van het lokale ontwikkelingsproject
    Steun bieden aan de partnerorganisaties
  • Sociaal-economische gegevens van het gebied analyseren
    Algemene lijnen voor acties bepalen, volgens de lokale ontwikkelingsvereisten
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het ontwikkelingsproject evalueren, nieuwe interventies bepalen en voorstellen aan de lokale actoren

Aanbod

What's in in for you:
  • Je start via interim, met mogelijkheid tot vast contract na een succesvolle inwerkperiode.
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding, aangevuld met maaltijdcheques ter waarde van €8 per dag en jaarlijks ecocheques.
  • Een vlakke structuur binnen de onderneming met een focus op lange termijn-engagement.

Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging?
Stuur dan je CV en motivatiebrief naar lommel.jobs@glowi.be
Voor verdere vragen kun je ook telefonisch contact met ons opnemen via 011 36 13 13

Solliciteren

Joëlle Schuermans
011 36 13 13
lommel.jobs@glowi.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht